Márkák

A Cortina D’Ampezzo sípályáin született egyszerű kérdés Ermanno Scervino stílusának kezdetét jelölte: miért nem lehet egy kabát elbűvölő és érzéki? A tervező így elegáns és csábító kabátokat kezdett tervezni, szépségét és funkcionalitást ötvözve. A sportos darabokat könnyű és hiper nőies alsóruhákkal párosította, amelyek láthatóak voltak, és olyan finomak és elegánsak, mint az estélyi ruhák. Alkotásai azonnal felkeltették az olasz és a nemzetközi ügyfelek körét. Az elit butikok olyan darabokat akartak, amelyek tükrözték az akkori vágyakat: innovatív, független luxus, modern anyagok és sziluettek váratlan párosítása. A sportruházatra alkalmazott szabási technikái első látásra elbűvölték a vásárlókat. Megjelent az összetéveszthetetlen Ermanno Scervino stílus, az olasz minőség és a nemzetközi stílus szinonimája. 

Ermanno-Firenze: egy új modern kollekció az Ermanno Scervino márkától. 

Kortárs projekt, amely a 2021-es tavaszi-nyári szezonnal debütál. Az új brand a vonzó árpolitikának köszönhetően a fiatalabbakat célozza meg, sokoldalú ruhatárat kínálva magas minőségben, amelyet a nap minden pillanatára terveztek. 

Az ERIKA CAVALLINI márka 2009-ben született. A brand Erika Cavallini szenvedélyéből fakad a divat mint nyelv, amely az érzelmeket fejezi ki. A „Made in Italy” az alapérték, amelyet a szövetek széles választéka és a részletekre való pontos figyelem jelent, amely kortárs romantikus hangulatot kölcsönöz a kollekcióknak. 
 
 
 

A nő, aki fel tudja keverni az érzelmeket, maga az élete egy érzelem. Ez Elisabetta Franchi története, a nevét viselő márka története, aki stílusával és kreativitásával megrengette a női univerzumot: sikerét a korlátlan szenvedélyének, a terméktervezés gondos részleteinek köszönheti. 

Egy tökéletesen kidolgozott „Ready to Wear" kollekció készítője, amelynek egyedi stílusa és a „Made in Italy” koncepciója - a minőség, a kiválóság és a részletekre irányuló különleges figyelem – azonnal hatalmas sikert aratott világszerte.

A CESARE PACIOTTI, egyedülálló futurisztikus elképzelésével és kreativitásával kis családi vállalkozását használta olyan egyedi kollekciók elindítására, amelyek elcsábították a nemzetközi sztárokat, valamint válogatott és kozmopolita közönséget. A márka a nevét karizmatikus tervezőjének köszönheti, akinek felismerhető glam rock stílusa.

Antikonformista márka, amely az első kollekciójával megváltoztatta a kortárs divat szabályait, valódi divatos cipőivel, melyeket különleges részletek gazdagítják, mint a hímzés és kifinomult kiegészítők. 

A 4US PACIOTTI kollekció egy dinamikus, modern, kozmopolita nőnek szól, aki értékeli a divatot és a kényelmes viseletet. A sneakers a ruhatárja nélkülözhetetlen darabja, tökéletes minden alkalomra a sportos és az elegáns outfitek kiegészítőjeként.

Giuseppe Zanotti majdnem negyedszázada elbűvölte a divat, a zene és a szórakozás világát az olasz csábítás és a kortárs csillogás jellegzetes keverékével. Ami a tökéletesen kiegyensúlyozott, gyönyörűen díszített magassarkú cipők gyűjteményével kezdődött, az egyik premier luxusházzá nőtte ki magát, de mindennek középpontjában Giuseppe határtalan kreativitása és a lábbelik iránti imádata áll. A vörös szőnyegtől a kifutókon át az utcáig, cipőit a nők áhítják világszerte modern nőiességük miatt.

KÖVESD A LEGÚJABB TRENDEKET

Íratkozzon fel hírlevelünkre: